Kızlar iyi geceler şimdi benim kızım 9 aylık 7 aylıkken çıktı ortaya çok nadır dı hanı böyle tıtreme olur ya bırden gelir ınsana sızın bebeklerde de oldu mu hıc zaten Salı günü randevumuz var norolojıye aldık direk sormak ıstedıgım bu belırtıler bebeklerde normal mı yaşayan varmı