asaf-ask hayırlı olsun gözünüz aydın 👶🏻 🌸 daha yaran çok taze ağrıması çok normal canım . Ve öksürük de etkendir . Belli süre öksürürken dikiş yerini tutup öyle öksür .( gülerken , hapsururkende ) . Ayrıca ben Doğum yapalı 9 ay oldu ve benim hala uyuşuk karnımın alt tarafları . Ve ayrıca ara sıra öksürünce sanki dikiş yerime bir iğne batıyormuş gibi oluyor ve ağrıyor , mesela çok eğilince oğlumun altını eğilip değişince felan iğne yerim agrıyor ki ben hiç önceden bel agrıaı nedir bilmezdim amaa Malesf ki bunlar normal 🤷♀️