Busra2089 dün etkinlikleri üzerine takip ettiğim bir kadın paylaştı, oğluda çok iştahsızmış ve oda ekran izleterek yedirmeye başlamış. Oğlu konuşmayı sökene kadar ekranla devam etmişler. Bir gün oğlu kadına ‘anne ben az önce ne yedim’ diye sormuş. Kadın öğretmen bu arada. Çocuğum ekran izlerken yediği şeyin bile farkında değilmiş meğersem diyor. Benim oğlumda 20,5 aylık. Bizimde iştah sıfır mama sandalyesinde max 5 dk oturur gün içinde peşinde dolansamda yemez. Bende ekranla yedirmeyi denedim ve çocuk çok değişti. Kelime sayısı, odaklanma süresi, iletişimi azaltı. Gün içinde 4-5 öğün yemek veriyordum her birinde en az 15-20 dk izliyordu ve biz 15 dk olarak görsekte gün sonunda 1-1,5 saat izlemiş oluyordu yani. Yemesinde de düzelme olmadı zaten. Lokmayı ağzında geveliyordu sırf izlemek için, yutmuyordu verdiklerimi. Kestim ekranı tamamen. Yine yemiyor ama en azından izlemiyor