Mertveannesi2211 ugurbocegi03 aaa ne güzel,ne durumdasınız sizinki de çok hareketli mi 😀 ve saat kaçta doğdu benimki 11.37 de 🥰
canparelerim ilknur_ 1gün sonrada benim oğluşum doğdu🥰 hatta gecesinde doğdu yani 3saat önce doğsa bizde 30mayıs olacaktık ama hiç beklenen gibi olmadı zaten, çünkü biz 24mayısta bekliyorduk ama oğluşumun keyfini bekledik 41.haftada zor geldi nazlı oğluş🤭😅
ugurbocegi03 Mertveannesi2211 bebeğim değil benimle aynı gün doğmuş 22.11.2005 doğumluyum bnde 🤭 bebeğim 19.08.2023 de 17:22 de doğdu 😊