glcn123400_ gaz çıkarttığından emin ol canım. Benim bebeğimde aynı 4 buçuk aylık kusması yavaş yavaş azaldı. Genelde kesik gibi kusar. İlk zamanlar sürekli emmek istiyordu meğer gaz sancısındanmış. Çok sık emzirmekte gaz yapar demişti doktorumuz en az araya 1 saat koy demişti ve damla başladık rahatladık sonra