CeyDQ ben kendi tecrübemi bahsedeyim size ve belki başkalarına fikir olur. Oğlum mama içiyordu o dönemde. Akşam 8de mama içer uyur, gece 12 ve sabaha karşı 4te kendisi mama için kalkardı onun harici kalkma yoktu bizde. Mama içerek uykuya dönerse sürekli bunu alışkanlık haline getirir ve saat başı bile kalkabilir aynı emerek uyuyan bebekler gibi. Yine akşam 8de mama içip uyudu. 12de uyanacağını bildiğim için o uyurken 11.30da mama içirirdim. Yine gece 3.30a alarm kurup uyurken mama içirirdim. Karnı tok olduğu için böylece hiç uyanmazdı. Sonra gece 11.30da verdiğim mamayı yarım bırakmaya başladı. 3.30da verdiğimi bitiriyordu. Anladım ki artık sık beslenmek istemiyor. Gece 11.30da mama vermeyi bıraktım direk gece 1de verdim ve sabaha kadar tekrar vermedim yani gece tek beslenmeye düşmüş oldu. Kendisi de acıkıp kalkmadı hiç. 11 aylıkken gece 1de verdiğim mamayıda yarım bırakmaya başlayınca bir gece hiç alarm kurmadım kendi kalkarsa veririm dedim ve o geceden itibaren kesintisiz uyumaya başladı. Akşam 8 sabah 7 arası deliksiz uyurdu. Sizde bu şekilde deneyebilirsiniz fakat mama verdiniz iki saat sonra tekrar kalktı diyelim bu alışkanlıktan oluyor maalesef acıkması mümkün değil o sırada meme vererek uykuya döndürmemeniz lazım ağlasın ama bir şekilde uyur böyle yaparsanız kesintisiz bir uyku çekersiniz bir iki ay sonra