esra101010 1761 günlük sigortam var işsizlik maaşına başvurdum 8 ay yatacak ve 4.500 TL yatıyor çok az değil mi kızlar neye göre böyle yatıyor yılbaşından sonra değişmez mi e devlette miktar böyle gözüküyor 8 ay boyunca
ahlelele_ahlelas esra101010 2023 yılında işten ayrıldığın için 2023 e göre alacaksın. Malesef değişmez. İşsizlik maaşı düşük oluyor. Ben de 2022 aralıkta ayrıldım işten 3600 tl almıştım
2koalalihayat esra101010 kesintisisiz yatmış olmasına bakılıyor diye biliyorum. Mesela ben kesintisisiz son iş yerimde 5 senedir çalıştığım için 7900 civarı alıyorum 10 ay yatacak. Tabii sorsanız maaşımın anca üçte birine tekabül ediyor az oluyor ama napalım akmasa da bebiş bakarken para geliyor buna şükür
Kubra-2607 Melis1706 doğrudur benim 8 yıldır aralıksız çalışan arkadaşıma 1800 tl civarı para bağlanmış sebebinin de kısa çalışma ödeneği olduğunu söylemiş işkur.Başka sebebi de olabilir düşük yatmasının😕
Burcu-DD Son 6 ay a bakıyorlar ona göre hesaplanıyor zaten doğum iznindeydim benim ki de baya düşüktü
esra101010 ahlelele_ahlelas benim neden 8 ay yatıyor ki nereye sormam lazım birde ptt den mi alıyordunuz
ahlelele_ahlelas esra101010 bana da 8 ay yattı. E devletten ibanınızı kaydedin. Hesabınıza yatar. Ptt yle uğraşmazsınız
cydcvk esra101010 son 3 yıl içindeki ödenmiş priminize göre 8 ay yatar demek ki 900 gün var son 3 yılda. Kesintisiz 1080 gün olsaydı 10 ay yatardı
esra101010 cydcvk bir günlüğününe girdi çıktı olmuştu sahibi değişmişti iş yerimin olabilir mi birde şube değişikliği olmuştu o zamanda girdi çıktı oldu aynı firmada toplam 5 yıl çalıştım ama
esra101010 ahlelele_ahlelas iban kayıtlıydı SMS olarak geldi sonuç ptt den ödeneğinizi alabilirsiniz diyo da 5 ocakta alacağım daha
eez esra101010 almış olduğunuz maaşa göre hesaplanıyor ki siz düşük maaaş alıyordunuz sanırım ki işsizlik maaşını da en düşükten alıyorsunuz
cydcvk esra101010 evt ondan olmuş kesintisiz 1080 gün çalışmadığınız için 240 günlük işsizlik maaşı yatar