Matildanil yaa bende sadece kendim sanıyorum 3 saati damla ile uyudu bizimde kendi değil zaten kilosu alt sınırda beslemek de istiyrm evet ama hareketli de bir bebek gece gunduz pertim çikiyor 2 saat kesintisiz uyumadim kendim hiç doğdu doğali desem yeridir of analık delilik vallahi oyle yok boyle yok😆