H12345 bir de bir sachet toz var, bana doktorum onu vermişti idrar yolu enfeksiyonu da, tam bir antibiyotik değil daha ziyade antibakteriyel bir şeymiş hatta günlük hayatında (2-3 ayda bir) arada da kullanabilirsin ama bununkullanınca probiyotik tüket demişti.. bir de nioli ya da neroli (bi de hatırlasam isşmleri!!) Yağı var çamaşıra damlatılan, ben hiç kullanmadım ama insanlar epeyce memnun. Bana da diyetisyenin önermişti ama hamileydşm o zaman kullanmadım. Sonra da unuttum açıkçası