1 aylık bebeği ne kadar çok beslerseniz o kadar kısa aralıklarla yer, fazlasını kusar. Genellikle doktorların önerileri 30 cc hazırlayın, isterse bi 30 cc daha verin, yine isterse 30 cc daha vs şeklinde. İnsülin seviyesi iyi olabilir yerine gelebilir ama bu aylarda bebeğe ne kadar kilo aldırırsanız o kadar iyi çünkü ilerleyen zamanlarda kendileri belirliyor ne kadar yiyeceklerini ve hareketlenmeye başladıklarında ciddi kayıplar oluyor enerji ile. Osman Gönülal videolarına bakmanızı öneririm bakmadıysanız.