Kızlar merhaba bugün bebeğimin kafasına zeytinyağı sürüp taradım konak için ama çok aşırı zeytinyağı sürmedim az az sürdüm şuan baktım da kabuklanmanın yani taradığım yerler kızarık sanki tahriş olmuş gibi malesef. Geçer mi birşeyde süremiyorum başına gelen var mı ?