edadm kızlar 2 ay 4 günlük bebeğim var akıntım hâlâ geçmiyor normal mi bu ped kullanmak zorunda kalıyorum
denizkiziumay edadm normal kokulu ise veya sari enfeksiyon olabilir ama bu arada gunluk ped kullanma ben kullandim emfeksiyon arttı