Kizlar bebeğim dün yoğun bakimdaydi bugün çıkardık çok şükür iyide ya hastahaneden geldiğimizden beli uyuyor emzirmeye çalışıyorum tam aliyo bindefa emip tekrar uykuya dalıyor mama biberonla veriyorum onu yiyor hemen uyanıyor ama memeye gelince uyku tutuyor ya napsam da uyanmiyor yada uyanmdimi emip tekrar uyuyor ya önceden çok ağlıyordu ama yine emzirince emiyordu tek sıkıntı doymadigi için mama veriyordum günde iki defa ama bu şekil de yetersiz ve dengesiz beslendi şimdide uykusunun çok ağır olmasi beni üzüyor memeyi çok emmemesi üzüyor beni napayım bilmiyorum acaba yoğun bakımda ilaç yada serum takmislarsa onun etkisinden dolayimi çok uykusu ağırdır benim bebeğim gibi bebeği olan varmi