Yegino Mom103 ben bir çay kaşığı kullanıyordum bazen iki kaşıkta olabilir diyordu prospektüsünde. 20 damla zaten bir çay kaşığı ediyor
Mom103 Minikfasulyemmetehan benimkinde şurup yazıyor ama colex diye bir şey varmış yanlış mı almışım acaba
Ozlem_12 Bana gunde dört kez 2.5 ml demişti Dr um. Fazla mı sizce. Ayrıca bazen bebegım kaşıkla kabul etmiyor mamanın içine koyup da versem sizce nasıl olur
Mhrnsa Ozlem_12 canım doktor tavsiyesiyle o miktarı veriyorsan devam edebilirsin benim çok sıkıntılı bir gazimiz yok. Bide anne sutu alıyor sadece mama daha çok gaz yapıyor diye biliyorum
Mhrnsa Ozlem_12 niye maalesef diyorsun ki bende en başta mama verdim. Mama kötü bişey değil ki sadece maliyetli 😌
Mom103 Minikfasulyemmetehan colex yazmıyor işte şurup yazıyor içeriği aynı görünüyor ama bilemedim farkı ne ki