Nika benim oğlumda 6,5 aylık geçmeyen öksürük grip ve nefes alamama olduğu için bizede yazıldı antiboyikte verdi doktorumuz İbromun zero yazdı ama ben veriyorum bebeğime 4 çoçuğum var doktorumada güveniyorum onlardada kullandım profosorde doktorumuz doktor kontrolünde herşey verilir bence