hlssgndy 2ağustos 2003de doğdum ve kızımda 2ağustos 2023te doğdu 20yaşında anne oldum ve kızımla doğum günlerimiz aynı 😍😍😍🫶
Dilararden hlssgndy 25, ve bence erken bir yaş planlı değildi. 30 u geçsin istemem ama 28 den önce de bence erken 🙈
BENOYLEUYGUNGORDUMM hlssgndy 18 yaşında anne oldum. 20 yaşında bi daha anne oldum. 34 yaşında bi daha anne oldum. 35 yaşında tekrar anne olmayı düşünüyorum😃
-Eraymoms- hlssgndy maşallah bende 27 Kasım 2002 doğdum oğlumda 12 Ocak 2023 doğumlu 20 yaşımda anne oldum 😇
MadamMommy BENOYLEUYGUNGORDUMM Maşallah🧿 bu enerjiyi nerden buluyorsunuz,36 yaşında bir tane ile biten ben.
alparslan1_ BENOYLEUYGUNGORDUMM çocuk sayısını okurken yoruldum, enerjinize de aynı zamanda hayran kaldım. Kınamıyorum başıma gelmesin diye tek çocuklu hayat gayet güzel şuan :d
Kader3851 hlssgndy kızımi 20 yaşında kucağıma aldm 22 yaşımda da oğlumu kucağıma aldm Nisan’da 23 olcam inşallah
baharma BernaKi ben de 33 aşkom. İleri yaş risk teşkil etmeseydi çok daha geç anne olmak isterdim. Çocuk çok bağlayıcı bir unsur. Hayatımızı tamamen değiştirdi, konfor alanı felan kalmadı. Ama sevdiriyor kendini işte…