papatya_17 Kızlar oğluma biseyler oldu acaba bı yeri mi agriyor akşam saat 6 dan beri ağlıyor susmuyor uyumuyor
dzba papatya_17 canım gazı olabilir mi benim kızım da 3 aylıkken çok ağlamıştı elimizde kaldı çocuk hemen acile götürdüm, gazı var dedi bazı bebeklerde 3 aylıkken gaz pik yaparmış çok olurmuş yani
heygorl Atak haftasında olabilir Gazı olabilir Ateşine baktınız mı? Aç olabilir mi? Çok kalın giydirdiğiniz için terlemiş olabilir mi o kadar çok parametre var ki