Merhaba 4 aylık bebeğim öksürük vardı ve hırıltı vardı doktora götürdüm hava tedavısı verdi ve antibiyotik verdi kullanıyorum fakat ben fark göremedim hala acaba başına gelipte uyguladığınız evde yapabileceğim etkili bşey varmı yardımcı olursanız çok sevinirim