Kızlar imdat bebeğim 15 aylık oldu yaklaşık son 2 haftadır inanılmaz derecede bir gaz sıkıntımız var azı dişleri de çıkıyor yediklerine dikkat ediyorum aslında çok gaz yapıcı şeyler vermiyorum hatta mercimek çorbası verirsen bile içinde kimyon katıyorum yürüyor da şu an yani bu aylarda sizin gaz sıkıntınız oldu mu 8.30′da uyuyan bebeğim saat 11.30-12′yi buluyor uyuması ve bu beni inanılmaz yıpratıyor sabah da 7′de kalkıyor uykusunu da tam alamıyor çok kötü oluyor iştahı çok açık beslenmeyi seviyor