Öncelikle bebişli hayatta keyifli günler dilerim :) ilk günler çok normal ki bebek emiyor ise yani kavraması falan ok ise siz emzireye ve memeye almaya devam edin Max 72 saat içinde süt akışı kolaylaşacaktır. Bebeğinizi bol bol sevin, kucağınıza alın, memeye koyun, ten tene trmas yapın, gelecek güzel günleri düşünün, endişeyi bir kenara bırakın, bilimsel büyğk kanıtlara dayanmasa da aslında bu galactogoglar ben içimi rahatlattı için alıyorum halen, bol su için, dengeli düzenli beslenin, sağdan soldan sürekli bu ot süt yapar bu sap süt yapar derler, çok takılmayın buna günün sonunda sütlü bir memeniz ama hasta bir karwciğeriniz de olabilir, dengeli beslenin, yine sağdan soldan gaz yapar denen gıdalar var ise deneyip sizde gaz yapacak mı diye test edin. Ve ben her yeni anneye muhakkak ki iyi birinden emzirme danışmanlığı öneriyorum. Bu sayede 1 yaşındaki kızımı halen emziriyorum, hastanedeki doktora kalsa ilk aydan mamaya başlamıştı