Bebeğim 5 aylık oldu doğduğunda kuvezde kaldı orda emzik vermişlerdi emzikle uyuyordu gündüzleri ama son 1 aydır emzik almıyor o yüzden gündüz hiç uyumuyor şimdi bir de ateşli hastalık geçiriyoruz çok zorlanıyorum nasıl tekrar alıştıra bilirim bu durumu yaşayan var mı