SetenayCo Merhaba bende de serie 6 var. 1 senedir kullanıyorum. Fakat şöyle birşey duydum. Bu makine selfcleaning condenser ozellikli oldugundan senede bir bakıma gitmesi gerekiyormuş. Ve yüksek fiyatlar talep ediliyormuş her sene bakım için. 2bin 3bin gibi. Anneniz ne yapıyor bu konuda bi uyarı veriyor mu makine, servis ucretleri cok yuksek. Servise gönderiyor mu her sene acaba ?