Melkkkk biz rotarix nimenrix ve bexero aynı gün olduk.Bexero çok ates yapar surekli kontrol et demisti hemsire. Aşıdan hemen sonra calpol verdim. İlk 5 saat bir şey yoktu 6 saat sonra ateş huysuzluk başladı bacağını oynatamıyordu. Calpol verdim ateşi biraz düzeldi. Gece uyumadan bi daha calpol verdim ateslenmesin ağrısı varsa alsın diye. Calpol vermeme rağmen gece 4te ateş 39.5 oldu :( gece 4te uyandı hic uyumadı öğlene kadar. 2. Gün de ateş devam etti. Sürekli kucak istiyordu kucaktan indiği gibi ağlıyordu. 2. Gece uyudu ama uykusunda inliyordu. 3. Gün ateş yoktu ama huysuzluk devam etti. 4. Gün çok şükür kendine geldi. Çok zordu 2. dozu 2 ay sonra yapılacak inşallah daha hafif atlatır