Kızlar bebeğim 4 aylık, emziriyorum. Ama bazen aşırı yorgun hissediyorum, başım dönüyor. Yeme içme olarak da öyle seçmiyorum yiyorum herşeyi süt olsun diye ama özellikle şu sıralar daha halsizim. Vitamin kullanabilir miyim bu dönemde, doktora gitsem yazar mı acaba?