Kızım bugün tam 11 aylık oldu yavaş yavaş yürüyor ama ben ilk adım ayakkabısı daha erken die almayım dedim bir yaşında tam yürümeye başlar diye düşünüyorum nasıl bir ayakkabı hangi marka almalıyım diye kararsızım birde ilk adım ayakkabısını saklamayı düşünüyorum 😌