4 buçuk aylık bebeğim uyutup yatağına bırakıyorum ve kameradan izliyorum. Uyandığını görünce yanına gidiyorum ve başında beliren beni görünce korkarak bağırıyor ama titriyor böyle sanki hayalet görmüş gibi çığlık atıyor. Kucağıma alınca sakinleşiyor ben olduğunu anlayınca da geri gülümsüyor …
Bu duruma çok üzülüyorum ne yapabilirim