Bebeğim doğduğunda çok hızlı nefes alıp verdiği için 8 gün yoğun bakımda kaldı. Sonra iyileşti Elhamdülillah çıktı. Şuan 36 günlük ara ara aşırı hızlı nefes alıp veriyor doktora götürdük hızlı değil normal , gaz sıkıştırıyordur dedi. Yine de içim rahat etmiyor sizin bebekleriniz de ara ara hızlı nefes alıp veriyor mu ? Neden olur acaba çok stres yapıyorum 🥲