Hllergn Normal şartlarda iki kez bir kez bile olur ama benim kızım 4 kere kalkıyor malesef ki :( oda 3 ay 4 günlük.
Fatmaklc Uyandırma uyuyorsa o zaten acıkınca uyanır artık uyku düzeni lazım uyuyarakda buyuyecek bu bebekler benim oglum 23.00 de yatar sabah 6 gibi kalkar sonra 9 da 👌
Dnzdnz Biz mama kullanıyoruz 80 günlüğüz gece 3 sabah 6 da iki kez kalkıyoruz 6dan sonra 7 buçuk gibi meme emmeye kalkıyor
G35- Fatmaklc ne güzel ☺️ Bizde o günleri görürüz inşallah kızımla biz hala gece 4-5 gibi yatıyoruz . 3 aylık oldu benim kızımda ☺️