Yaa hayatmda hic bu kadar saçım dökülmemişti. Uzun sure taramadigim zaman dokulurdu biraz, sonra gecerdi. Ama son zamanlarda dkkat ediyorum cok dökuluyor. Hele 3-4 gundur yemin ederim yatak odasinda elimi nereye atsam hep bi yerden tel tel sacim cikiyor artk sinirim bozuldu. Annem de emziriyorsun ya ondandir belki dedi. Bende evet olablir dedm ama snra dusundum, bebegim 4,5 aylik ve dogdugundan beri emziriyorum yani neden en basndan beri degilde smdi dokuluyor anlayamadim. 😤 Ya da son ihtimal şu atak haftasi beni bitirdi ondan artti belki 🤣🤣🤣🤣 sizde de var mi sac dokulmesiii