Kızlar 7 ay 14 günlük bebeğim var ek gıda öğünleri yedikten bir kaç dakika sonra kaka yapıyor hemen cıvık falan değil ama normal kilosu da iyi şuan 8800 ama ben korkuyorum bişey mi var acaba beni emerken de çıkarıveriyo hemen bu durumu yaşayan annelerim varmı