Annebebek7 Ben iki günde bir yıkıyorum çok yağlanıyor çünkü suan bakım uygulayamiyorum ama önerileriniz varsa alırım
Minigim38 Annebebek7 banyo yaptığımda şükürler olsun diyorum😄😄 saç kremi elseve kullanıyorum, çıktıktan sonra kolay taranması için bioblas sprey var onu kullanıyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM Annebebek7 ben en az 1 hafta en fazla 10 günde bi yıkıyorum saçlarımı. Kendi yağıyla beslenmesi için
Pateteslimanti Duşta glis şampuan ve urban care saç kremi kullanıyorum duş sonrası yine urban ın durulanmayan kremi + panten saç bakım yağı kullanıyorum memnunum hepsinden
Annebebek7 BENOYLEUYGUNGORDUMM 😅😅ben de kendimi kötü hissediyorum 2 günden fazla yıkamayınca ve alışmış