SeleNehir aynısını ben uzun süre yasadım böyle bi hastalık yok, öncelikle rabbim şifa versin mastit ve enfeksiyon olmussunuz ben gunde 2 kez 5 gün iğne kullandım 10 tane yani ve 1 hafta gunde 2 kez antibiyotik ilac kullandım, serum vs fayda etmedi sakinleştirici morfin taktılar 3 kez cok zor gunler di. Bu arada sıcak su ile havluyu yıka yıka göğsüne koy, ve sagdır