nazlii1_ bizimde öyle canım yeni yeni sürünmeye çalışıyor çabalıyor gidemeyince ağlıyor bende uzuluyo4um hemen destekliyorum 😁 benim yardımıyla tutunup kalkmaya calisiyor kendisi yapmadı daha yürümek istiyor ama kasları daha tam gelişmedi galiba oturmak istiyor hemen ben olmasam hep oturacak 😁