ayseyz Bebeğim 7 aylık olmak üzere suluk veya biberonda su içmiyor bende çay bardağı ile denedim çok sevdi 2 gündür onla veriyorum sizce bir sorun olur mu
seboss35 ayseyz niye sorun olsun ki anlamadım Elinden falan düşürmezse bir tehlike arz etmez yada plastik bardak alın madem bardakta seviyor
Naimeulger06 ayseyz niye sorun olsunki siz basinda durun plastik bardaklarla icsin bardakla icmesi daha iyi
Zeliff ayseyz neden sorun olsun? Sadece ona uygun bir malzemeden bardak edinin kırılma vs anında yaralanmasın yeter 🌼
sonbezbukucu damakları hashas olduğu için acıyabilir. kızımda bardaktan içmeyi çok seviyor 7,5 aylıkken dişleri çıktı ben ondan sonra bardakla vermeye başladım
Turuncgil ayseyz benim bebekte öyle emdiği için biberondan felan hiç içmeyi beceremiyor dışarı püskürtüyor. Bende bardakla veriyordum ama dişleri çıktı ve tehlikeli olmaya başladı bardağı bazen öyle bir ısırıyor ki agzında kırılcak diye korkuyorum. Kaşıkla versem kaşıgıda ısırıyor napabilirim
Binnur_cam ayseyz benimkide bayılıyor bardakla içmeye ara ara boğazına kaçıyor öksürüyor öyle öyle alışacaklar plastik alıştırma bardakları var silikon falan onlardan alıp verebilirsin eline azıcık su koyup içmeye çalışır oynar hoşuna gider ben yapıyorum zaten komple ıslıyo kendini gülüyo 😬😬😬
Cinarinannesi23 ayseyz benim oğlumda bardakta icmeyi çok seviyor ama her içisinde boğazında kalıyor korkuyorum alıştırma bardağı almıştım suluk ondada boğazında kaldı. 7 ayından beri aventin küçük biberonunu almışım suluk gibi kullanıyorum sadece onunla rahat kendisi içiyor. Şuan 14 aylık olacak ayran içse bogazina takılmıyor ama suyu bir an da içiyor boğazında kalıyor.