semayigitalp 3 ay oldu henüz regl olmadım tahminen ne zaman olunuyor. Çok kilo aldım bunun sebebi regl olmamak mı emzirmek midir
Zeliff semayigitalp kilo konusunda yorum yapamam ben tam tersi çok kilo vermiştim ilk aylar. Bir yıla kadar regl olmamak normal ben 6 aylıkken olmuştum.
Poncikkkk semayigitalp evet regl olmadığımız dönemlerde şişlik oluyor normal ben 8 aya kadar adet olmadım
Esmaozc04 semayigitalp 2 ay oldu doğum yapalım geçen lekenmem olmuştu hala hala âdet olmadım merak ediyorum nezman olucam diye
Coynes 4 ay oldu bende henüz adet olmadim bende cok sicakliyor ve terliyorum ama kiloyu ilk zamanlar verdim suan biraz aldim 4 kilo kadar 🤦🏻♀️
Newmomss 9.ayda oldum ben.Kiloya etkisi oluyor sanırım.Ama annelik ve regl ruh hali beni aşırı zorladı ya 🙈😃
Coynes semayigitalp ben hamilelikde 10 kilo aldim dogum sonrasi 8 kilo gitti 😊ama suan esimin gece atistirmaliklarina karsi koyamadıgim icin aldim 🤣
beb80_ semayigitalp bende 5. ayda regli oldum yeni ilk defa oldum yani ama 1 seneye kadar olmamak normalmiş
iyikiianneyim semayigitalp 40 ımız çıktıktan sonra 2 ay olmadım, 2 ay sonunda oldum. Kimisi bebeği emzirdiği süre boyunca olmuyormuş öyle duymuştum bir de genetik tabi anneniz ne zaman olmuş. Mesela benim annemde öyle 2 ay sürmüş olmaması sonrasında olmuş