alpinanneesi Oğlum 10 aylık olacak gece uykusuna yatıyor 8-9 gibi uyur 30-45 dk sonra çığlık çığlığa ağlıyor sonra işte tekrar 10-20 dk uğraşıp öyle uykuya dönüyor bu istisnasız her gün oluyor nedeni nedir sizin bebeklerde de oluyor mu normal mi bu durum
ugurcanz alpinanneesi eğer ağlarken kendinde değilse boş boş gözleri kapalı ağlıyorsa uyku terörü olabilir
beyza1207 alpinanneesi bebimde doğduğundan beri aynı şuan 6 aylık her akşam 8:30 da uyur istisnasız 20 dk sonra falan ağlayarak uyanır ama tam uyanmada değil gözler kapalı ağlar memeye alınca susup geri uyur hemen
alpinanneesi ugurcanz böyle yarı açık kapalı tam da göremiyorum karanlıktan ağlayıp kafasını kaldırıyor kollarının üstünde bekliyor resmen biri gelsinde sakinleştirsin diye
sar__ Benimki 7 aylık ve hala öyle sürekli uyanıyor gece uyu uyan beşikten al koy vs derken bel kalmadı bende. Akşam uyutupta rahat rahat bi çay içeyim diyemem
alpinanneesi beyza1207 Buda öyle sarıl öp salla mama veriyorum uyuyor geri zar zor ama nedeni merak ediyorum işte