derya1634 mrba cnm benim kızım ilk üç ay asiri gazliydi iki günde bir acilldeydik o derece , sonra bir arkadaşım nurse harveys damlayı önerdi dedi çok iyi etkili , sonra bende aldım çok rahatladım tam bitmedi ama baya azaldı gaz sancıları, ki zaten sonra çok şükür tam 3uncu ay bitti gaz sancılarıda tam bitti , ama her bebege aynı sonuç vermiyor diyorlar , inş size iyi gelir ve bir an önce geçer bu zor zamanların, çok geçmiş olsun 🥰🫠