Merhaba kızlar bebeğim 8 ay 20 günlük bir ay falan hastalandı ek gıda kabul etmedi ama ben hep pütürlü şeyler verdim alışsın yesin diye bir yaptım önüne koyuyorum ama şöyle bir durum var ki sanki istemiyor gibi kızıyor tepki veriyor eline alıyor mıncırıyor oynuyor ama çok nadir ağzına götürüyor ama ağzına girince bişey kızıyor sıkıyor gibi kendini ne yapmalıyım sizce bu durumu yaşayan bir önerisi olan varsa seve seve dinlerim annelerim 🙏🏻🌺