Buket57 aslında şöyle.. piyasadan meyve suyu mu, evde sıkılmış mı, tabii ki evde sıkılmış olan. Ama meyvenin kendisi mi yoksa suyu mu, tabii ki kendisi. Bebeğiniz bir meyveyi yiyerek, üç meyveden sıkacağınız sudan çok daha fazla fayda alır. Çünkü meyvenin şeker hariç bir çok şeyşni geride bırakıp sadece suyunu alıyor, yani bunu düzenli içirmek şeker dengesini bozabilir bebeğin. Kontrollü vermekte fayda var yine de.. afiyet olsun :)