Merhaba anneler. Bebeğim tam yedi aylık. Ve ben yedi ay boyunca hiç alkol almadım. Yarın akşam biraz almak istiyorum. Bebeğim anne sütü ve ek gıda ile gidiyor. Birkaç kez de mama vermiştim. Yarın alkol alacak anne var mı? Siz nasıl yapacaksınız? Alkol kullanana da kullanmayana SAYGIM var. Linç edecekler başka başlığa ❤️