SdnrKc 3 aylık bir bebeğim ver. Doktorun verdiği ilaçtan dolayı ağır pişik oldu. Şimdi pişik ıslaklık vs de artan birşey ya pişik kremi yerine pudra kullansam daha çabuk sonuç almaz mıyım ?
Egenin_pamugu Günde bir kez pudra kullanabilirsiniz sarı kantaron yağı da iyi gelir Bepanthol kullanıyorum günde 3 kez sürüyorum, pamukla silin veya ıslak mendil yıkayın öyle silin