Kızlar 4 ay önce normal doğum yaptım ondan önce ne enfeksiyonu nede mantarı biliyordum hiç başıma gelmedi bundan 1 ay önce vajinal mantar oldum fitil tedavisiyle geçmişti fakat bugün yine tekrarladı internettende baktım bu lanet şey sürekli tekrarlayan bişeymiş daha önce başına gelipte tamamen kurtulan oldu mu