Benim oğlum 4 aylık tam gaz bitmedi ama azaldı işin aslı daha çok hareketlendikleri ve kendileri öğrendikleri için daha kolay çıkarıyorlar gaz olsa bile. Bide ben geç farkettim yumurta ve peyniri kestim zaten başka süt ürünü tüketmiyordum gazı baya azaldı kestikten sonra