birprensbirprensesanasi Arkadaşlar merhaba kızım 6 ay 26 günlük ek gıda tüketiminde sıkıntı yaşıyorum🥺 öğürür gibi yapıyor ağzını sürekli. Çorba yoğurt meyve kahvaltı aklınıza ne geliyorsa. Ne yapacağımı şaşırdım. Fikir istesem yardımcı olur musunuz?
birprensbirprensesanasi Femme1 yok cabim bazen güzel yiyor bazen reddediyor ama genelde reddediyor. Sıvı çorba yoğurt meyveler hepsine yapıyor. Suratindaki ifade bu senin sütun değil beğenmedim modunda
Femme1 birprensbirprensesanasi normal ama ılk defa olduğu ıcın benım oğlumda öyle ıll kaşıkları çok zor yiyor sonra alışıyor