Yasemin158 Alparslanbey_ biz normal muane alıp gittik uzman doktorlar bakıyor ismi bile belli değil kim varsa o bakıyor yarı özel olarak alırsanız prof.ler bakıyor herhalde biz bunu bilmediğimiz için tam bi hayal kırıklığı oldu