Elifin-annesi İki tane çocugum var kızım 4 yaşında oğlum 1.5 yaşında masa sandalye takimi aldim ama yüksekliği 50 cm sandalyenin 28 cm küçük mü acaba çok kararsız kaldım https://imgyukle.com/i/yc2cQf
Umutdamla20 Elifin-annesi benım oglum 6 kızım 2.5 yasında masa olcusu hemen hemen aynı kızıma tam ama ogluma kucuk gelıyo
Mtzzeynep Elifin-annesi yorumları okudunuz mu? Sizin linki tıklayıp 3-5yorum okudum biraz küçük demişler. 4yaş Kızım 1,5 yaş oğlum var arayış içindeyim.iptal etme şansınız varsa başka bakın derim ama çok şıkmış.
brsnhsm Elifin-annesi Küçüğü çok rahat kullanır uzun yıllar hemde ama büyüğüne ilkokul zamanı özellikle yeni almak gerekebilir
Elifin-annesi https://www.hepsiburada.com/pofitto-cocuk-masa-sandalye-takimi-3-sepetli-calisma-ve-aktivite-masasi-yaz-sil-yuzey-2-panda-sandalye-pm-HBC00004RNYTL
Elifin-annesi Umutdamla20 sipariş verdikten sonra fark ettim de sizce alınabilir mi en azında bi iki sene kullanırız dedim ama
Elifin-annesi Mtzzeynep ben bu ürünü trendyoldan aldim aslinda orda fazla olumlu yorum var ve satıcılar 7 yaşa kadar demiş