Kızlar bir kaç gün önce panik atak geçirdim çok kötü oldum psikiyatriye gittim ilaç verdi bayağı konuştuk kullan dedi 2 hafta sonra yeniden gidicem bakalım budurumu yaşayan var mı çok kötüyüm içim dışım mutluluk diye bisey kalmadı 4 yaşında bi kızım var Suan kayınvalideme geldim çok zor bi 4 gün geçirdim mafoldum ama Allah’a yöneldim iyi geliyor biraz ilaç zorlanınca içiyorum hiç yemek yemiyorum bu durumu yaşayan var mı