Poncikkkk Miray17 bebeğimde öyle ilk başta içiyor suyunu güzel güzel sonra pipetlide ya püskürtüyor yada suyu kaşıkla içmek istiyor sonra her yere döküyor kaşıkla suyu karıştırıyor