mommymery
Canım sezeryan olduğun gunden 3 gün duş almak doğru değil.3 gün sonra yaranı açarak duşunu rahat al,çok yaraya şampuan,,sabun deydirmemeye çalış. En önemlisi duşu aldikdan sonra iyice kurulan,yaran su kalmamalı.Ve sonda yara bandını tekrar yapisdir yaranın ustune