Yatırıyorm kendini sıka sıka moraryr gazını çıkartıyorum yok emzireym diye alıyorum yine aynı kendini geriye atıp öyle ağlıyor moraryr zorla uyutuyrm 20,30dk sonra kalkıyor bn napcgımı bilmiyorum artk dermanım tükendi bna bi söyleyn a dostlar 😔hasta mı atak mı ne bu napcm ben